Dies enrere em vaig trobar amb un fet un pèl sorprenent, però lògic. En anar a agafar la bicicleta, l’estació em deia que la meva targeta no era vàlida i que m’assegurés que estava emprant una targeta correcta. Em vaig estranyar, des que he tornat d’Estocolm (el 30 de juny) he fet ús del Bícing quasi a diari i mai havia tingut aquest problema. Vaig decidir agafar el metro (pel matí no hi ha massa temps) i provar de nou per la tarda.

Per la tarda, en una altra estació, el problema persistia. Tot i les meves reticències, vaig decidir trucar al 902… (dic reticències per que no m’agrada que un telèfon d’atenció al client sigui de pagament, i menys un 902 si les trucades es fan des de la mateixa ciutat -un 93 seria més barat per l’usuari-). A aquest telèfon la noia que em va atendre al moment em va indicar que la targeta de crèdit que vaig associar al meu compte Bícing havia caducat. És cert, caducava el 06/07, però no vaig pensar a actualitzar el compte Bícing (la majoria de serveis t’avisen d’això). El més curiós és que el servei va funcionar durant quasi un mes després que hagués caducat la targeta… Vaig entrar al compte bícing, vaig canviar la caducitat i llestos.

Si us trobeu amb el mateix problema, ja sabeu per que és. Per variar, la gran i “inmillorable” gestió del servei fan que la cosa no deixi de funcionar el mateix dia que caduca la targeta, que no t’avisin que està a punt de caducar i cal actualitzar-la i que l’estació et dóni una informació tant críptica que et forci a trucar al 902…