Ara ja fa deu dies que tinc nou portàtil, de moment he de dir que n’estic molt i molt content. Més endavant ja miraré de parlar-ne.

Del que també n’estic molt content és del servei d’atenció al client de Dell. He aconseguit “tornar” el windows i només amb una trucada. M’explico.

Quan vaig fer la comanda, simplement era impossible dir que no volies Windows. Per nassos venia pre-instal·lat i al màxim que podies aspirar era a pagar una mica més per un producte amb més parides, però no el podies treure. Quan em va arribar el portàtil, vaig llegir la llicència de M$ i no hi vaig estar d’acord. Així que no vaig obrir ni els CDs i no l’he fet servir. Vaig instal·lar Linux.

Divendres passat vaig trucar al servei d’antenció al client de Dell i els vaig explicar que no volia Windows, que no el feia servir i, com que no estava d’acord amb la llicència el volia tornar (la llicència ho diu ben clar, si no hi estàs d’acord, el tornes i et tornen els diners). No vaig haver de donar massa explicacions i la persona que em va atendre de seguida ho va entendre i va accedir… hi va accedir però, amb matisos…

“Entenc que no el vulgui però, miri, si li envio un missatger a buscar els CDs a mi em sortirà força car, per tant, agafi’s el Windows XP Media center (em sembla que tinc això), li regalo, i a banda li retornarem els diners que val la seva llicència… 49 euros i poc, més IVA, 56 i poc… arrodonint… 60″.

Genial! tinc un Windows legal (que, ben pensat, no sé què en faré ja que no el vull) i a sobre em tornen els diners. M’havien dit que Dell no posava mai pegues per tornar el Sistema Operatiu (?) de can Gates però no sabia que realment em seria tant fàcil. Això sí… la propera vegada potser prefereixo que no em regalin el Windows i que el regal sigui quelcom més interessant :-)